آخرین اخبار
۲۰۰ نیروی راهداری بوشهر در آماده ‎باش
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا، نیروهای راهداری استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به دنبال اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا، نیروهای راهداری استان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: ۲۰۰ نیروی راهدار و ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی در محورهای استان خصوصا نقاط کوهستانی مستقر می باشند.

اخترشناس یادآور شد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی پیرامون بارندگی شدید و سیل آسا خصوصا در نقاط مرکزی و جنوب استان بوشهر، احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد.

وی به مردم و رانندگان توصیه کرد: سفرهای غیرضروری را به زمان دیگری و پس از این سامانه بارشی موکول کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: مردم و رانندگان می توانند شرایط جوی جاده ها و وضعیت تردد در محورهای استان بوشهر را به صورت شبانه روز از طریق تماس با شماره و سایت اینترنتی ۱۴۱ سایت مرکز مدیریت راه ها جویا شوند.

وی همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه عوامل تخریب جاده ای یا بروز مشکل در مسیر راه ها، آن را به مرکز مدیریت راه های استان اطلاع دهند تا عوامل و گشت‌های راهداری نواقص اعلامی احتمالی را رفع کنند.

 
شناسه خبر : 14870
تاریخ : 1403/1/28 10:45:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Q6tWba
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عبدالکریم اخترشناس #راهداری #حمل و نقل جاده‌ای

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.