آخرین اخبار
۲۲ هزار زائر اربعین حسینی روزانه در موکب اوقاف استان بوشهر پذیرایی می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از استقرار موکب خدمات‌رسانی در مرز شلمچه خبر داد و گفت: این موکب که با همکاری اوقاف کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شده است در شبانه‌روز از ۲۲ هزار زائر اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: موکب شهدای مدافع حرم از 16 شهریورماه ایجاد شده و تا 28 مهرماه پذیرای زائرین حسینی در مرز شلمچه است.

وی موکب شهدای مدافع حرم بوشهر در مرز شلمچه را با همکاری اوقاف کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: که این موکب که با مدیریت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر استقرار یافته روزانه از 22 هزار زائر اربعین حسینی پذیرایی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به پذیرایی 12 زائر در وعده صبحانه، نهار و شام تصریح کرد: 6 هزار نفر در وعده نهار 3 هزار نفر صبحانه و 3 هزار نفر شام در شبانه‌روز در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف بوشهر در مرز شلمچه پذیرایی می‌شوند.

اسماعیل‌پور از اسکان 500 نفر در موکب اوقاف بوشهر خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این 10 هزار زائر در دیگر اوقات به‌صورت سرپایی مواد غذایی شامل چای، کیک، خرما و دیگر ملزومات در اختیار آنان قرار می‌گیرد و اسکان 500 زائر با برپایی چادر و سوله همراه با وسایل سرمایشی فراهم شده است.

شناسه خبر : 3382
تاریخ : 1401/6/25 07:52:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RpqkHE
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #اربعین حسینی #مدیرکل اوقاف استان بوشهر #حجت الاسلام محمدرضااسماعیل پور

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.