آخرین اخبار
۳ هزار تن گوشت مرغ گرم در استان بوشهر عرضه شد
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از عرضه حدود ۳ هزار تن گوشت مرغ گرم در استان با نظارت بهداشتی خبر داد و گفت: از زمان تشدید کنترل نظارت بهداشتی بیش از ۲.۸ تن فرآورده خام پروتئینی غیربهداشتی در استان معدوم شده است.

مهدی تنگستانی مکان امروز در بوشهر با تأکید بر نظارت مستمر بر تولید و توزیع مواد غذایی اظهار داشت: در طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی از 13 اسفند تا 21 فروردین با نظارت بهداشتی و شرعی ناظران در کشتارگاه‌های طیور استان بوشهر 1.6 میلیون قطعه مرغ به میزان حدود 3 هزار تن مرغ گرم روانه بازار مصرف شده است.

وی نظارت بهداشتی بر اماکن عرضه فرآورده‌های خام دام را مورد اشاره قرار داد و گفت: در این مدت 6 هزار و 734 بازدید بهداشتی، بیش از 8.6 تن فرآورده و محصولات پروتئینی جمع‌آوری و ضبط شد.

وی از معدوم کردن فرآورده غیربهداشتی خبر داد و تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از 2.8 تن فرآورده خام پروتئینی غیربهداشتی در استان بوشهر معدوم شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر اشاره کرد: روند نظارت بهداشتی و شرعی در کشتارگاه‌های دام استان نیز در حال اجرا است و از ابتدای طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی تاکنون 3 هزار و 902 راس دام در مجموع به وزن 164 هزار 646 کیلوگرم در کشتارگاه‌های دام تحت نظارت ناظران بهداشتی و شرعی بهداشتی دامپزشکی کشتار شده‌اند.

تنگستانی مکان با تأکید بر مشارکت مردم در مقابله با تخلفات گفت: آحاد مردم می‌توانند در صورت هر گونه ابهام و یا مشاهده تخلف غیر بهداشتی تولید و عرضه مواد غذایی غیربهداشتی مراتب را به سامانه ارتباط مردمی دامپزشکی به شماره 1512 اطلاع‌رسانی کنند.

شناسه خبر : 6938
تاریخ : 1402/1/22 12:26:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PmDHw1
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #تن #گوشت #مرغ #گرم #عرضه #نظارت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.