گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۵۰ میلیارد تومان برای ایمنی راههای بوشهر هزینه شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طی سالجاری ۵۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایمنی و حریم راه های استان هزینه شد.

حمیدرضا حیدری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۸۰ کیلومتر خط کشی در محورهای استان انجام و ۶ هزار و ۲۰۰ متر حفاظ بتنی (نیوجرسی) اجرایی شد.
حیدری با اشاره به اهمیت تابلوهای ایمنی و اطلاعاتی راه ها جهت سهولت و ایمنی تردد، گفت: بیش از ۱۰ هزار علایم افقی و عمودی ایمنی راهها در نیمه نخست امسال در سطح جاده های استان نصب شد. 
وی اضافه کرد: همچنین در همین مدت بیش از ۱۵۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در سطح جاده‌های استان ایجاد و تعمیر شد. 
وی به دیگر اقدامات انجام شده در حوزه حریم و ایمنی راه اشاره کرد و گفت: روشنایی بیش از ۶ کیلومتر و اجرای ۸ روشنایی نقطه ای، نصب ۴ دستگاه چراغ چشمک زن و یک کیلومتر ایمن سازی گاردریل از ابتدای سال اجرا شده و این روند ادامه دارد.
معاون راهداری استان بوشهر همچنین با اشاره به ۱۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان یادآور شد: همه این نقاط در دست ایمن سازی است که ۵ نقطه آن تا کنون رفع خطر و مابقی نقاط نیز در دست اقدام می باشد.
گفتنی است از مجموع چهار هزار و ۴۴۹ کیلومتر راههای استان بوشهر، ۶۹۵ کیلومتر بزرگراه، ۸۶۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۴۵ کیلومتر راه فرعی و ۲۰۴۹ کیلومتر راه روستایی است.

 

شناسه خبر : 12139
تاریخ : 1402/8/10 07:17:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gCHHUz
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #راهداری #حمل و نقل جاده ای #ایمنی #حریم راه #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.