آخرین اخبار
۵۰۰ هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج قرار دارند
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی معاونان وزارت ورزش و جوانان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۹۰۰ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات خود شدند و حدود ۵۰۰ هزار نفر هنوز در نوبت دریافت وام هستند

عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در جلسه امروز معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان و نماینده بانک مرکزی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: براساس گزارش ارائه‌ شده بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۹۰۰ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات خود شدند و حدود ۵۰۰ هزار نفر هنوز در نوبت دریافت وام هستند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: محدودیت منابع و فزونی موانع مهمترین دلایل این صف طولانی برای دریافت تسهیلات ازدواج است که از جمله این موانع می‌توان به عدم پذیرش ضمانت افراد بازنشسته و نیز عدم پذیرش ضمانت ضامن‌های غیرکارمند برای دریافت تسهیلات ازدواج اشاره کرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: صف‌های طولانی مدت برای دریافت تسهیلات ازدواج فرصتی مناسب برای سوءاستفاده دلالان فراهم کرده و با نفوذی این سودجویان، امروز ما شاهد وام‌فروشی و سوداگری در حوزه تسهیلات ازدواج هستیم که باید با نظارت دقیق با آن مقابله شود.

شناسه خبر : 8984
تاریخ : 1402/3/29 19:29:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zf9y18
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وام #ازدواج #کمیسیون اجتماعی #تسهیلات #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.