گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
۵۵۰ فقره سند مالکیت در استان بوشهر در نذر خدمت به مالکان اهدا شد
کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر در روز تاسوعای حسینی با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک، بیش از ۵۵۰ سند مالکیت صادر کردند.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به مناسبت تاسوعای حسینی، کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک بوشهر در نذر خدمت به محل کار خود رفتند و در آیینی تعداد ۵۵۰ فقره سند مالکیت حقیقی و حقوقی را به متقاضیان تحویل دادند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر نیز در این آیین گفت: همزمان با شهرستان بوشهر، ۱۱ واحد ثبتی دیگر نیز در سطح استان آیین نذر خدمت را برپا کرده‌اند.

بزرگمهر با بیان اینکه در کنار صدور و تحویل اسناد مالکیت اشخاص حقیقی، اسناد مالکیت نهاد‌های حقوقی نیز صادر شده است، افزود: اسناد اراضی آموزش و پرورش، بنیاد مسکن و شرکت عمران عالی شهر نیز در این نذر خدمت تحویل داده شد.

همچنین رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در حاشیه این آیین در مکالمه تلفنی با فرماندار بوشهر از ثبت جهانی نام تجاری خرمای کبکاب بوشهر خبر داد و افزود: با ثبت نام تجاری خرمای کبکاب زمینه برای افزایش صادرات این محصول فراهم می‌شود.

شناسه خبر : 16096
تاریخ : 1403/5/1 15:46:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QIohtg
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #دادگستری استان بوشهر #دکتر مهرانگیز

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.