آخرین اخبار
۶۳۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان بوشهر پرداخت شد
رئیس امور شعب بانک سپه در استان بوشهر گفت: امسال تاکنون ۶۳۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۱۰ بنگاه‌ اقتصادی کوچک و متوسط مقیاس در این استان پرداخت شده است.


عبدالرحیم دشمن زیاری صبح امروز گفت: طی امسال تاکنون ۶۰۰ فقره تسهیلات ازدواج با مبلغ مجموع ۸۰۴ میلیارد ریال به زوج‌های این استان پرداخت شده و پیش بینی می‌شود پرداخت این تسهیلات نسبت به سال گذشته ۱۲۰ تا ۱۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی یادآورشد: سال گذشته سهمیه پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک سپه استان بوشهر ۷۰۰ فقره بود که با جذب سهمیه از مرکز یک هزار فقره پرداخت شد.

دشمن‌ زیاری در ارتباط با مشارکت بانک سپه استان بوشهر در پرداخت تسهیلات فرزندآوری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز اعلام کرد: امسال یک هزار و ۶۰۰ نفر از شعب این بانک تسهیلات فرزندآوری خود را دریافت کرده‌اند و با پرداخت مجموع ۶۱۷ میلیارد ریال یکی از بانک‌های پیشرو هستیم.

وی گفت: این بانک در استان بوشهر پارسال حدود ۴۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش مجموع ۳۰ هزار میلیارد ریال در قالب‌های مختلف مانند اشتغالزایی و رونق تولید، تسهیلات تبصره‌ای و تکلیفی پرداخت کرده است.

رئیس امور شعب بانک سپه در استان بوشهر افزود: بانک سپه بوشهر از نظر جذب منابع بالاترین جایگاه را در میان شعب این بانک در استان‌های کشور دارد و تلاش می‌شود تا این منابع در راستای رونق تولید و برای کمک به جوانان و اشتغالزایی به کار گرفته شود.

وی عنوان کرد: این بانک در استان بوشهر ۶۱ شعبه فعال دارد که علاوه بر ارائه خدمات به مراجعان خود، بخشی از منابع خود را در قالب مسئولیت‌های اجتماعی در امور عام المنفعه هزینه می‌کند.

رئیس امور شعب بانک سپه در استان بوشهر افزود: در این راستا در سال گذشته ۱۶۰ تبلت از سوی شعب این بانک خریداری و از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش در میان دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی افزود: این بانک در استان بوشهر پارسال در مجموع ۶ میلیارد تومان در ساخت و تکمیل مدرسه و یک حسینیه مشارکت کرده است.

شناسه خبر : 4106
تاریخ : 1401/8/26 09:10:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CGthWQ
نویسنده خبر :
X

🔶  زینب معین زاده

🔹خبرنگار | مدرس
🔹عضوانجمن خبرنگاران وروزنامه نگاران
🔹عضوخانه مطبوعات کشور
🔹مدیر دفتر سرپرستی دریاکنار (بندر کنگان) 
🔹مدیر دفتر سرپرستی روزنامه های سراسری فرهنگ جنوب _ مهدتمدن (استان بوشهر) 
🔹کارشناس فناوری اطلاعات 
🔹کاندیدای انتخابات انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #نشریه دریاکنار #رئیس امور شعب بانک سپه #استان بوشهر #تسهیلات

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.