گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۷۰۰ هزار تن گوگرد تولید شده در پارس جنوبی در چرخه تولید قرار خواهد گرفت
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: با اجرای طرح توسعه پارک گوگرد در منطقه ویژه پارس، ظرفیت تولیدی گوگرد این منطقه در خدمت خلق ارزش افزوده کشور قرار خواهد گرفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبر گذاری صدا و سیما مرکز بوشهر سخاوت اسدی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه طرح توسعه زنجیره ارزش گوگرد در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست، بیان کرد: با اجرای این طرح بیش از ۷۰۰ هزار تن گرگرد تولیدی منطقه، در چرخه تولید ارزش افزوده به محصولات ارزشمند تبدیل خواهد شد.

وی یادآور شد: تا پیش از این گوگرد تولیدی منطقه یک معضل زیست محیطی محسوب می‌شد، اما امروزه به صورت گرانول صادر شده و تولید ارز برای کشور می‌کند و با اجرای این تفاهم‌نامه به محصول ارزشمندتری تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: اجرای این طرح همسو با سیاست‌های رهبر معظم انقلاب، تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری‌های وزیر محترم نفت همسو با خلق ارزش افزوده در کشور صورت می‌پذیرد.

وی اظهار کرد: سازمان منطقه ویژه پارس به‌طور جد با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز پشتیبان اجرای این طرح خواهد بود.

 

اسدی گفت: این تفاهم‌نامه شامل امکان سنجی اجرای طرح پارک گوگردی در منطقه ویژه پارس و همچنین تخصیص زمین برای اجرای این طرح ملی است.

 

🌊 دریاکنار از نشریات با سابقه استان بوشهر 
📲ارسال مطلب
سایت واتساپ | سروش | تلگرام | لینکدین  | ایتا بله اینستاگرام روبیکا |

شناسه خبر : 11173
تاریخ : 1402/6/30 05:27:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Cz5j8Q
نویسنده خبر :
X

🔶زینب عوض پور
🔹 خبرنگار
🔹 دانشجو مهندسی کامپیوتر

 
برچسب ها #پارک گوگرد #منطقه ویژه پارس #۷۰۰ هزار تن گوگرد #چرخه تولید #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.