آخرین اخبار
۷۶ طرح صنعتی در استان بوشهر در حال راه‌اندازی
رئیس اداره طرح‌ها وبرنامه‌ریزی اداره کل صمت استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۷۶ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در حال تکمیل و راه‌اندازی است.

به‌گزارش دریاکنار، حسن بحرینی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۷۶ فقره طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان بوشهر در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۵۵ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال و اشتغال دوهزار و ۱۱۳ نفر در دست اجرا است.

وی همچنین گفت: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۳ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸۳ هزار و ۶۸۲ میلیارد ریال و اشتغال ۵ هزار نفر از اداره کل صنعت، معدن و تجارت در استان بوشهر صادر شده است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی اداره کل صمت استان بوشهر با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد سرمایه‌گذاری صنعتی در استان بوشهر، عنوان کرد: در این استان ۱۱ شهرک صنعتی و ۱۰ ناحیه صنعتی دارد و علاوه براین موقعیت جغرافیایی مطلوب نظیر همسایگی با کشور‌های حوزه خلیج‌فارس و بنادر متعدد برای انجام صادرات به کشور‌های مختلف می‌تواند فرصت خوبی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در استان بوشهر باشد.

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از صنایع و رشد تولید اقدامات متعددی نظیر تشکیل جلسه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، پرداخت تسهیلات بانکی و پیگیری رفع مشکلات اجرای طرح‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی استان و وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر

شناسه خبر : 14314
تاریخ : 1402/12/15 12:00:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0nzJk5
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #اداره کل صمت #طرح صنعتی #استان بوشهر #طرح تولیدی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.