گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
استفاده از کود کشاورزی معجزه‌گر سبز ممنوع
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی ما استان بوشهر گفت: کود کشاورزی «پک»(معجزه‌گر سبز) ممنوع است و با توزیع‌کنندگان آن برخورد می‌شود.

کبری توکلی افزود: با توجه به تاکید مؤسسه آب و خاک کشور، کود «پک» با عنوان معجزه‌گر سبز یا PAK مجوز ندارد و استفاه از آن ممنوع است.

او ادامه داد: کشاورزان در صورت دیدن این نوع کود برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی به نخستین مرکز جهاد و گروه نظارت پایش کودی اعلام کنند تا با توزیع‌کنندگان برخورد قانونی شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: کود تقلبی به خاک و محصول کشاورزی آسیب وارد می‌کند و لازم است کشاورزان و دست‌اندرکاران با همکاری یکدیگر از فعالیت این سودجویان جلوگیری کنند.

توکلی بیان کرد: توزیع و مصرف کود کشاورزی باید براساس مجوز قانونی انجام شود و از توزیع کود شیمیایی بدون مجوز مؤسسه آب و خاک کشور جلوگیری و با خاطیان برخورد می‌شود.

شناسه خبر : 10775
تاریخ : 1402/6/12 11:55:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/w5FQni
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کود #کود کشاورزی #ممنوع #تولیدات گیاهی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.