گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اوکراين دونتسک را بمباران کرد
حمله  نیروهای اوکراین به یک مرکز درمانی در منطقه دونتسک خبر دادند که منجر به برجا ماندن چند زخمی و وقوع حریق شد.

به گزارش دریا کنار، به نقل از روسیا الیوم، منابع خبری از حمله نیروهای اوکراین به یک مرکز درمانی در منطقه دونتسک خبر دادند که منجر به برجا ماندن چند زخمی و وقوع حریق شد.

بر اساس این گزارش، این منابع از بمباران منطقه اورلوفکا در شهر دونتسک توسط نیروهای اوکراینی با پنج خمپاره ۱۵۵ میلیمتری خبر دادند.

«الکسی کولمزین» شهردار دونتسک گفت پس از آنکه بیمارستان کالینینا در دونتسک مورد بمباران قرار گرفت و دچار حریق شد، خدمات اورژانس اقدام به تخلیه بیماران از این بیمارستان کرد.

در همین حال، خبرنگار روسیا الیوم از زخمی شدن چند نفر بر اثر اصابت موشک گراد به یکی از بخش‌های این بیمارستان خبر داد.

این در حالی است که اولکسی آرِستوویچ، مشاور نظامی در دفتر ولودیمیر زلنسکی اعلام کرد: «جنگ در اوکراین دست‌کم یک‌ونیم تا دو سال دیگر ادامه خواهد داشت.اکنون دیگر کاملاً روشن است که قرار نیست جنگ در ۲ یا ۳ ماه آینده متوقف شود.»

هفته پیش «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد بر اساس اسناد آشکاری که منتشر شده َآمریکا با هدف فروش سلاح بیشتر و کسب پول بیشتر قصد دارد جنگ در اوکراین را حداقل تا پایان سال ۲۰۲۵ ادامه دهد.

شناسه خبر : 4652
تاریخ : 1401/9/27 23:46:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9hGZLr
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #اوکراین #روسیه #دونتسک #بمباران #بین الملل #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.