گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای آنانی که با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. به بهانه روز خبرنگار
تاریخ که به مرداد میرسد یک روز آن بسیار ویژه تر خود را مینمایاند،نمایشی که نه از روی خود برتر بینی! بلکه از روی احساس تکلیفی است که روی دوش خویش احساس میکنند برای پیشرفت کشورشان با همه فراز و فرود های در پیش رویشان. ۱۷ مرداد در تقویم کشورمان به نام روز خبرنگار به ثبت رسیده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن فقید مَردی که در ایام دفاع مقدس ،ثبت کرد تا تحریف نشود آن شکوه تاریخی مردمان میهن، این روز را گرامی میداریم و بر آسمانی شده های آنان درود می‌فرستیم.

خبرنگاران که باید در گنجینه مسئولان قرار داشته باشند ،از سوی بخشی از آنان همواره مورد بی مهری قرار گرفته و در روزشان فقط بر زبان و قلم ها ی آنان اسمشان آورده می‌شود.

اوضاع کم برخورداری اقتصادی هم نتوانسته رسالت آنان را کم و از بین ببرد،گرچه واقفیم این قشر با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارند. 

قلم ،بیان،نگاه و اندیشه خبرنگاران میهن بوده که در اذهان تاریخ زنده نگاه داشته جانفشانی های سربازان مدافع امنیت نظام اسلامی در ابعاد ،سلامت،حرم،وطن و...را.

تقارن این روز و ایام محرم نشان می‌دهد که خبرنگاران هیچ چیزی را با آزادی و استقلال و دفاع از حقانیت و مقابله با حق خواران حقوق مردمانشان تعویض نمی‌کنند ،آنان شاید نان نخورند اما جان می‌دهند ،جانی که همان آبرویشان است که بارها کف دست قرار ش داده و به میدان ثبت وقایع حقیقی در خط مقدم اطلاع رسانی آمده اند.

محمد رضایی میرقائد

شناسه خبر : 10101
تاریخ : 1402/5/17 16:39:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zkU1TO
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #۱۷ مرداد #روز خبرنگار #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.