گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برنامه ریزی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در نوروز
تدارکات لازم برای فیفادی بعدی در حال انجام است و تیم ملی احتمالا اردوی تدارکاتی نیز برگزار می‌کند. اولین گزینه مدیران فدراسیون، کمپ اسپایر در قطر است

برنامه ریزی تدارکاتی تیم ملی فوتبال در نوروز 

 

درحالی‌که اولین فیفادی برای تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در ماه مارچ میلادی (اواخر اسفند و اوایل فروردین) خواهد بود، هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص نیست و مدیریت فدراسیون برای انتخاب سرمربی عجله‌ای ندارد و همه چیز را به زمان واگذار کرده است.

 

با این حال، شنیده می‌شود از حالا تدارکات لازم برای فیفادی بعدی در حال انجام است و تیم ملی احتمالا اردوی تدارکاتی نیز برگزار می‌کند. اولین گزینه مدیران فدراسیون، کمپ اسپایر در قطر است که امکانات آن با توجه به قرارداد موجود بین دو طرف، به طور کامل در اختیار ملی‌پوشان خواهد بود. گزینه دوم هم برگزاری اردو در دوبی و باشگاه ایرانیان است که با توجه به هزینه زیاد آن در اولویت دوم قرار گرفته و باید دید نظر نهایی سرمربی تیم ملی چه خواهد بود.

 

در همین راستا، مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال قطعی کردن بازی‌های تدارکاتی هستند. تا به حال، دو کشور آسیایی اطراف خلیج فارس که سابقه دوستی چندین‌ساله با فدراسیون فوتبال ایران دارند و هم‌چنین یک کشور آفریقایی برای انجام دیدار دوستانه با ایران مکاتباتی را انجام داده‌اند که باید دید نتیجه‌اش چیست.

 

 

 

شناسه خبر : 5253
تاریخ : 1401/10/25 13:36:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MTeIsc
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #تیم ملی فوتبال ایران #فدراسیون فوتبال #دیدار تدارکاتی #کمپ اسپایر #تغییرات نیمکت تیم ملی #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.