گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برگزاری نشست مشترک فی مابین آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر با اداره آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان بوشهر
نشست مشترک فی مابین آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر با اداره آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش دریاکنار؛ نشست مشترک فی مابین آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر با اداره آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان بوشهر با هدف ساماندهی رشته محل­ های دایر در دانشگاه فنی و حرفه ای استان و پیوند هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با آموزشکده های فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.

مهندس زهرا حاجیانی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر گفت: تعامل و ارتباطات هرچه بیشتر هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش با آموزشکده های فنی و حرفه ای استان منجر به آشنایی با مسائل آموزرشی، شناخت شغل های مرتبط با رشته ها، هدایت و مشاوره های تحصیلی اصولی و اثرگذار خواهد شد.

وی افزود: توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش علاوه بر ارتقاء مهارت و افزایش دانش، می تواند به کاهش بیکاری و پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری اجتماعی کمک کند.

حاجیانی آمادگی آموزشکده های فنی و حرفه ای استان را در زمینه بازدید هنرجویان و برگزاری دوره های داخلی توسط دانشگاه را اعلام و همچنین در مورد معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در آموزشکده ها اعم از کارگاه های مجهز، خدمات رفاهی مطلوب و رایگان و برگزاری نمایشگاه ها جهت هدایت تحصیلی و مشاوره را بسیار اثرگذار ارزیابی نمود.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر اضافه کرد: تلاش می‌شود ایجاد رشته‌‌ جدید در آموزشکده بر اساس نیاز هر منطقه و همچنین توجه به بازار اشتغال باشد.

اصغر سلیمانی رئیس آموزش‌های فنی و حرفه ای و کاردانش آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اعلام آمار جذب 47.17 درصد هنرجو در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان در پایه دهم سال تحصیلی جاری اظهار کرد: با توجه به نقش هنرستان‌ها در تربیت نیروی انسانی ماهر، تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای جایگاه هنرستان‌ها و تامین تجهیزات آن‌ها بکار گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: ایجاد بسترهای تعامل دانشگاه فنی و حرفه ای استان و آموزش و پرورش گامی مثبت در راستای آشنایی دانش آموزان با ظرفیت ها و توانمندی های آموزشکده های فنی و حرفه ای استان در فرآیند انتخاب رشته تحصیلی و آینده شغلی آنان است.

 

منبع: روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر

شناسه خبر : 12642
تاریخ : 1402/9/8 06:03:35
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/A3NYi5
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #نشست مشترک #آموزشکده #فنی و حرفه ای #دختران بوشهر #کاردانش #آموزش و پرورش #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.