گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آب ورودی شهر امام حسن و ۴ روستای شهرستان دیلم
ابوالحسن عالی در این باره اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، این پروژه مهم در تأمین آب شرب ساکنان این منطقه در بازه زمانی از پیش تعریف شده به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: پروژه پمپاژ ورودی شهر امام حسن (ع) با حمایت‌های ویژه پورکبگانی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به سرانجام رسیده که این نشان از اهتمام نماینده این حوزه به مسائل و مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: این پروژه با ۳ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار اجرا و زیرساخت‌های لازم را برای تأمین آب شرب این منطقه را بهبود بخشیده است.

وی همچنین به اهمیت این ایستگاه تقویت فشار آب اشاره و گفت: با احداث این ایستگاه به تامین و تقویت پایداری آب شهر امام حسن و روستاهای حصار گاودار،مال میر،بنه احمدان شده است.

عالی افزود: بهره‌برداری از این پروژه، همچنین بهبود کیفیت و کمیت آب شرب در این مناطق و افزایش رضایت شهروندان کمک شایانی کرده است.

وی اظهار کرد: سایر پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر نیز در مناطق مختلفی در دست اجرا است که بخشی از آنها در دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود

 
شناسه خبر : 17942
تاریخ : 1403/7/28 07:32:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/6ncjjq
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ابوالحسن عالی #پمپاژ آب #شهرستان دیلم #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.