گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
حکم انتصاب؛
سرپرست امور آبفا شهرستان کنگان معارفه شد
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تقدیر از تلاش های عبدالله امیدی نژاد ، مهدی خلیلی را به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان معارفه کرد .
در حکم ابلاغی ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خطاب به مهدی خلیلی سرپرست امور آبفا شهرستان کنگان آمده است : با عنایت به تعهد ، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان منصوب می شوید . امید است در پناه الطاف خداوند در انجام امور محوله ، پیشبرد اهداف شرکت و خدمت رسانی به مردم شریف منطقه موفق و پیروز باشید .
علی محمدی همچنین با اهدا لوح از عبدالله امیدی نژاد مدیر سابق امور آب و فاضلاب شهرستان کنگان قدردانی کرد . وی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره آیت الله رئیسی و یارانش به عنوان شهیدان خدمت ، یادآور شد : امیدی نژاد در دوران خدمت خود ، خدمات ارزنده ای به مردم شهرستان کنگان ارائه کرد و کارنامه ای قابل قبول از خود برجا گذاشت . محمدی اظهار کرد : نیروی انسانی مهم ترین ظرفیت هر مجموعه است که شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با برخورداری از شمار زیادی نیروهای توانمند و متخصص به خود می بالد . وی افزود : تغییرات مدیریتی نیز بدون تردد فرصتی است تا از ظرفیت تمامی نیروی انسانی شرکت به بهترین نحو ممکن استفاده شود .
محمدی اظهار کرد : امید است مهدی خلیلی به عنوان سرپرست امور آبفا کنگان بتواند به پیشبرد هر چه بهتر چشم اندازهای ترسیم شده کمک شایانی کند .
شناسه خبر : 15506
تاریخ : 1403/3/5 10:56:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/q67aEK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حکم #ابوالحسن عالی #مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر #انتصاب #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.