گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای حفظ سلامتی افراد است
کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در حاشیه برپایی این برنامه اظهار داشت: تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای حفظ سلامتی افراد است که اگر به درستی رعایت نشود عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: برپایی سفره‌های غذای سالم به مناسبت هفته تغذیه سالم و با هدف اصلاح و ارتقای فرهنگ تغذیه با حضور مادران، دانش‌آموزان و سفیران سلامت در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

شریفه ضمیری ادامه داد: برپایی سفره‌های غذا سالم سبب ترغیب به پخت غذاهایی با فاکتورهای سلامت و در نتیجه ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه خواهد شد.

وی با تأکید بر مصرف غذاهای محلی سالم افزود: رابطه مستقیم غذا با تندرستی و سلامت جسمی و حتی روانی مورد تأکید و تأیید دانشمندان علوم تغذیه است، بنابراین جایگزینی غذاهای سنتی و محلی سالم با غذاهای پرچرب و مضر امروزی در سلامتی انسان نقش مؤثری دارد.

سفره‌های غذای سالم در دیّر، لمبدان بالایی، بردستان و آبدان برپا شد.

شناسه خبر : 18030
تاریخ : 1403/7/30 14:02:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iyUwJO
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.