گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
تلنگُرِ دریاکنار این بار سخنی با استاندار
جناب استاندار؛ وقتی حضرتعالی در مجموعه عریض و طویل تحت مدیریت خود، حتی از یک نخبه هم در مناصِب معاونت، مشاوری و مدیرکلی بهره نبرده اید چگونه می توانید از صنایع نفت، گاز و پتروشیمی توقع داشته باشید که نخبگان استان بوشهر را به استخدام خود درآورند

چند روز پیش بود که احمد محمدی‌زاده (استاندار بوشهر) در نشستی با معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان اعلام نموده اند که: باید زمینه افزایش سهمیه استخدام نخبگان در دستگاه‌های اجرایی به ویژه صنایع مهم و استراتژیک از جمله نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه اتمی فراهم شود.

در نقد این مطلبِ استاندار محترم بایستی کلیه انتصابات ایشان در بُعدهای مشاوری، معاونت و مدیرکلی مجموعه عریض و طویل تحت مدیریت خود را مورد تجزیه تحلیل و بحث و بررسی قرار دهیم و به این سوال بپردازیم که کدامیک از مشاورین، معاونین و مدیران کل استانداری بوشهر از بدنه نخبگان می باشند؟

ضرب المثلهای متعددی هستند که کلیات این موضوع را بیان می کنند، خاطرم هست که یکی از مدیران ملی در دوره های گذشته خطاب به زیر مجموعه های خود بیان داشته بود که بانوان توانمند و کارآمد را به جایگاه های مدیریتی منصوب نمایید و در آن فردی خطاب به وی اعلام داشته بود که خودِ شما چقدر به این فرآیند پایبند بوده اید که از دیگران توقع عملیاتی نمودن آن را دارید.

امور استانی با ارائه مطالب شیک و مجلسی رفع و رجوع نمی گردند، بلکه به عمل کار برآید ...

بصورت کلی از استاندار محترم درخواست می گردد، موجبات حمایت از نخبگان و امور پیشرفتی استان را از بدنه تحت مدیریتخود شروع فرموده تا سایر دستگاه های اجرایی و همچنین صنایع نفت، گاز و پتروشیمی الگو برداری نمایند.

متاسفانه انتصابات یکساله اخیر آن چنان که باید و شاید مورد رضایت جمعی واقع نگردیده است، بعبارتی آن قدر ضعف عملکردی در این زمینه مشهود بوده است که برخی در فضای مجازی و گروه های واتساپی هم بدنبال پُست و سمت می گردند ...

باشد که کلیات نقد پیش رو را مبنای امور آینده قرار داده و بهره برداری از نخبگان واقعی، حمایت از فرآیندهای پیشرفتی و علی الخصوص مشاوره با فرهیختگان واقعی استان را بصورت ویژه در دستور کار قرار دهید .

شناسه خبر : 5077
تاریخ : 1401/10/18 20:45:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/24pmS9
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سهیلا سلطانی استاندار

اخبار مرتبط

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • ح.ک
    1 سال قبل

    متن قابل تاملی است .البته در بیشتر استانها همین گونه است

  • ح.ک
    1 سال قبل

    متن قابل تاملی است .البته در بیشتر استانها همین گونه است