گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
جزئیات آزمون استخدامی پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی اعلام شد
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی زمان برگزاری مرحله دوم آزمون مجتمع گاز پارس جنوبی را ۲۳ شهریور سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در مرحله دوم این آزمون نیز برای چهار شهرستان جنوبی استان ضریب ۴۰ درصد و برای دیگر شهرستان های استان نیز امتیاز ۲۰ درصد دیده شده است.

احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار این مجموعه با اشاره به جزئیات برگزاری مرحله دوم(تکمیلی) آزمون استخدامی شرکت مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: سال گذشته مجوز جذب ۸۵۸ نفر در رشته های مکانیک، برق، الکترونیک و ابزار دقیق، HSE، آتش‌نشانی و راننده از وزارت نفت گرفته شد و در این راستا تلاش هایی انجام گرديد تا از حالت جذب سراسری، به خاص استان بوشهر تبدیل شود. بدین معنا که ۱۰۰ درصد افراد جذب شده همه بومی استان بوشهر باشند.

وی افزود: حتی برای چهار شهرستان عسلویه، کنگان، دیر و جم یک امتیاز ویژه ای در جذب دیده شد.

باهوش بیان داشت: این آزمون به میزبانی دانشگاه خلیج فارس روز ۳۱ شهریور سال گذشته برگزار شد و تعداد ۳۲۳ نفر قبول شدند که اکنون در حال طی کردن فرآیند جذب هستند.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان داشت: با توجه به اینکه افراد جذب شده کمتر از میزان سهمیه های درنظر گرفته شده بود، وزارت نفت تصمیم گرفت تا استان های جنوبی دیگر شامل هرمزگان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در آزمون مرحله دوم(تکمیلی) مد نظر قرار دهد.

باهوش زمان برگزاری مرحله دوم آزمون مجتمع گاز پارس جنوبی را ۲۳ شهریور سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در مرحله دوم این آزمون نیز برای چهار شهرستان جنوبی استان ضریب ۴۰ درصد و برای دیگر شهرستان های استان نیز امتیاز ۲۰ درصد دیده شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰۰ نفر در مرحله دوم آزمون استخدامی مجتمع گازی پارس جنوبی جذب خواهند شد گفت: این آزمون توسط دانشگاه پلی تکنیک در ۵ استان بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد به طور همزمان برگزار می شود.

باهوش همچنین از تلاش ها و اقدامات آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، رئیس دانشگاه خلیج فارس و دیگر مسئولانی که در پیگیری و برگزاری این آزمون کوشش کردند تقدیر کرد.

شناسه خبر : 16406
تاریخ : 1403/5/30 09:21:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/wjMRJl
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #احمد باهوش #استخدامی #پارس جنوبی #پالایشگاه #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.