گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
بمناسبت روز خبرنگار؛
پیام تبریک مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به مناسبت روز خبرنگار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی با تبریک روز خبرنگار نوشت: مراتب تبریک و تهنیت خود را به عموم فعالان حوزه ی خبر و ارتباطات، به ویژه خبرنگاران خادم و کوشا در عرصه ی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تبریک و تهنیت می گویم.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پیامی با تبریک روز خبرنگار نوشت: مراتب تبریک و تهنیت خود را به عموم فعالان حوزه ی خبر و ارتباطات، به ویژه خبرنگاران خادم و کوشا در عرصه ی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی تبریک و تهنیت می گویم.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ متن پیام احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آستانه ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار به شرح زیر است:  

 

به نام آفريدگار آگاهى‌بخش

" اگر زحمات شما (خبرنگارها) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود."

 امام خامنه‌ای مدظلّه العالی

همکاران ارجمند

       هفدهم مردادماه، سال‌روز شهادت مظلومانه‌ی خبرنگارآزاده و شجاع، شهید صارمی، فرصتی مغتنم برای نکوداشت یاد و خاطره‌ی همه‌ی شهدای سرفراز عرصه‌ی رسانه و اطلاع‌رسانی، جامعه‌ی مطبوعاتی و خبرنگاران شریف و صادق می باشد. 

       این‌ جانب، مراتب تبریک و تهنیت خود را به عموم فعالان حوزه‌ی خبر و ارتباطات، به‌ویژه خبرنگاران خادم و کوشا در عرصه‌ی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، تبریک و تهنیت می‌گویم و از همه‌ی همکاران ارجمند و تلاشگر درحوزه‌های خبر و اطلاع‌رسانی، تصویر‌برداری، اصحاب رسانه و قلم در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی نموده، از خداوند منان توفیق روزافزون همگان را در مسیر روشنگری، توسعه و امیدآفرینی، مسئلت می‌نمایم. موفق و پیروز باشید.

احمد باهوش

مدیرعامل

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 16223
تاریخ : 1403/5/16 15:04:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/usDS91
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجتمع گاز پارس جنوبی #احمد باهوش #روز خبرنگار #خبرنگار #تبریک #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.