گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری بوشهر: با هرگونه ناامنی و اخلال در نظم عمومی برخورد می‌شود
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت:با هرگونه بی‌نظمی، ناامنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود، برخورد می‌شود.

علی جمادی د ربازدید از دادگستری شهرستان جم در راستای عمل به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بر حمایت قضایی از تولیدکنندگان اشاره کرد وگفت: باید با حمایت قضایی و برقراری امنیت پایدار و رفع و موانع مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی در زمینه تحقق هر چه بهتر منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضاییه،گام برداریم .

رئیس کل دادگستری بوشهر با اشاره به مبارزه با فساد و برخورد با متخلفان از قانون اظهار کرد: دستگاه قضایی استان نیز روند مقابله با مفاسد، برخورد جدی و بدون اغماض با مخلان و مفسدان و رسیدگی سریع، قاطع و بدون اغماض این قبیل پرونده‌ها در اولویت امور کاری خود قرار داده است.

جمادی در ادامه به مقوله امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و افزود: با هرگونه بی‌نظمی، ناامنی و هر آنچه باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی شود، برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید ضمن دیدار با کلیه همکاران این حوزه قضایی با مراجعان دیدار و به خواسته‌های مراجعه کنندگان رسیدگی و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

شناسه خبر : 1945
تاریخ : 1401/2/26 12:00:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KU8xco
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #علی جمادی #رئیس کل دادگستری #شهرستان جم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.