گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
۱۵ زندانی جرایم غیر عمد استان بوشهر با کمک ستاد دیه آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: با جمع آوری مبلغی معادل ۷ میلیارد و ۲۸۳ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۰۰ ریال توسط خیرین در ماه مبارک رمضان موجبات آزادی ۱۵ زندانی غیر بزهکار در استان فراهم شد .

علی جمادی با اشاره به لزوم اقدامات موثر به جهت کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان بر اساس سیاست‌های تحولی قوه قضاییه اظهار کرد: اولویت اصلی دستگاه قضایی فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی و بازگشت آنها به کانون خانواده است.

وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مردم استان بوشهر در جریان برگزاری مراسم های گلریزان ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغی معادل ۷ میلیارد و۲۸۳ میلیون و ۷۴۴ هزارو ۵۰۰ ریال به حساب ستاد دیه استان واریز شد که با این مبلغ تاکنون ۸ زندانی جرایم غیر عمد از حبس رهایی یافته اند و ۷ مددجوی دیگر در شرف آزادی و بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد نسبت به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جهت آزادی زندانیان غیر عمد نیز توسط خیرین و سازمانها تعهد شده است که با پرداخت آن موجبات آزادی تعداد دیگری از این زندانیان فراهم خواهد شد.

جمادی با بیان اینکه در ارتباط با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی در سنوات گذشته نیز اقدامات خوبی توسط دستگاه قضایی و ستاد دیه استان بوشهر انجام شده است، اضافه کرد: در مجموع در ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغی معادل ۱۲ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۰۰ ریال به جهت آزادی زندانیان مالی غیر بزهکار در استان جمع آوری شده است.

شناسه خبر : 1944
تاریخ : 1401/2/26 11:56:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2PCPlX
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #علی جمادی #رئیس کل دادگستری استان بوشهر #جرایم غیر عمد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.