گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:
راه‌اندازی اولین کانون پیشکسوتان امید (دوستدار سالمند) در استان بوشهر در شهرستان کنگان
رئیس شبکه بهداشت و درمان رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: اولین کانون پیشکسوتان امید (دوستدار سالمند) در استان بوشهر در شهرستان کنگان راه‌اندازی شد.

به گزارش  دریاکنار و نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، فاطمه آهو خوش در آیین افتتاح کانون پیشکسوتان امید (دوستدار سالمند) کنگان اظهار داشت: افتتاح کانون پیشکسوتان امید (دوستدار سالمند) کنگان برای خدمت به سالمندان بسیار مهم است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: در حال حاضر جمعیت کشور به سمت سالمندی پیش می‌رود و شهرستان کنگان نیز از این امر مستثنی نبوده و جمعیت سالمند این شهرستان بیش از ۵ هزار نفر است که وجود این کانون می‌تواند برخی از مشکلات خانوادگی و جمعیتی شهرستان را برطرف نماید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، راه‌اندازی کانون دوستدار سالمند را در جهت کنترل، حفظ، ارتقاء و تکریم سالمندان بسیار ارزشمند دانست و افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران در خدمت‌رسانی و کمک به این کانون و اقشار سالمند جامعه تلاش نمایند.

آهو خوش گفت: این مرکز به صورت خودیاری توسط خود سالمندان و بازنشستگان علاقه‌مند در خدمت به قشر سالمند این شهرستان اداره خواهد شد.

مهدی قاسمی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان نیز احترام و خدمت به سالمندان را وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود: وجود این سالمندان در کنار ما نعمت خداوندی بوده و باید از تجربیات و آگاهی‌های آن‌ها در زندگی بهره‌مند شویم و در احترام به آن‌ها همیشه از همدیگر سبقت بگیریم و تعداد این کانون‌ها را سطح شهرستان افزایش دهیم.

ابوذر حسین پور رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان نیز ضمن تبریک روز جهانی سالمند به سالمندان عزیز، تقارن این روز را با روز جهانی قلب گرامی داشت و افزود: سالمندی و افزایش طول عمر افتخارآمیز است و پیر شدن هیچ‌وقت نباید به معنای ناتوانی تعبیر گردد.

به مناسبت روز جهانی قلب و سالمند،‌ مراسمی با همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، شهرداری و شورای شهر کنگان و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دهکده گردشگری مرجان برگزار شد.

در این برنامه با برپایی غرفه‌های آموزش بهداشت،‌ تغذیه و روانشناسی، سنجش فشارخون و قند خون، خدمات بهداشتی به سالمندان حاضر ارائه شد.

مراسم به مناسبت هفته سالمند و روز قلب مراسم پیاده‌روی همراه با صبحانه سالم به همت واحد سلامت خانواده و جمعیت، واحد مبارزه با بیماری‌های غیر واگیر برگزار شد.

 
شناسه خبر : 17663
تاریخ : 1403/7/15 12:12:23
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/R65bDc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس شبکه بهداشت و درمان #اولین کانون پیشکسوتان امید #شهرستان کنگان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.