گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سکوتِ عجیب نمایندگان استان بوشهر در قبال شرایط آموزش و پرورش استان بوشهر
قریب یکسال است که رسانه ها و مطالبه گران استانی نسبت به حضور یک فرد (علی موحدی) با شرایط بازنشستگی (بیشتر از 35 سال خدمت) پیرو و به استناد "بند ۳ بخشنامه مذکور، و در راستای اجرای بخشامه شماره ۵۴۳۴۲۰ مورخ 25/۰۹/1398 سازمان اداری و استخدامی کشور، استمرار خدمت کارکنان شاغل در مشاغل اداری دارنده مدرک تحصیلی کارشناسی و پایین تر در مشاغل تخصصی و غیر تخصصی با ۳۰ سال سابقه خدمات دولتی، و کارکنان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد با ۳۵ سال سابقه خدمت دولتی و با هر سنی امکان پذیر نیست" در جایگاه مدیرکلی آموزش و پرورش استان بوشهر سخن به میان می آورند و ادامه حضور ایشان را در این جایگاه چه به لحاظ شرایط سنی و چه به لحاظ توانمندی، مورد نقد واقع می گردانند.

سکوت استاندار و معاونینش در این خصوص را به نحوی می توان تفسیر کرد که مثلا چون معاون سیاسی و مدیرکل هر دو از یک منطقه می باشند (بردخون دیر)، لذا منافع جمعی زیاد مبنای عمل واقع نمی گردد یا تفاسیر دیگری که در این مقال نمی گنجند.

اما سکوت تمام و کمال نمایندگان استان بوشهر در قبال شرایط این روزهای آموزش و پرورش استان که بنا به تعریف وظایف نمایندگان که برگرفته از: «مجلس شورای اسلامی در عموم مسایل در حدود مقرر در قانون اساسی می تواند قانون وضع کند» می باشد و  هر یک از نمایندگان می تواند در نطق بیش از دستور خود هرگونه کوتاهی مجریان در اجرای قوانین را به طور شفاهی تذکر دهد، تعجب برانگیز می باشد.

کجاست آن نماینده شفافیت سازِ دشتستان یا کرمی از دیار تنگستان، شیخ موسی از جنوب استان و جمیریِ مرکز استان؛ آیا این بود وعده های شما به مردمان استان که طبق اصل 67 قانون اساسی سوگند یاد کردید که: در انجام وظایف وکالت، ‌امانت و تقوا را رعایت نمایید.

برادران گرانقدر، نمایندگان ارزشمند؛ انتخابات نزدیک است و می آید روزی که برای دریافت وکالت مجدد از بوشهریان باد به غبغب بیاندازید و وعده هایی جدید به میان آورید، آن روز است که این عملکرد شما مبنای ارزیابی و اعمال نظر قرار می گیرد.

باشد که علاج واقعه قبل از وقوع را در دستور کار قرار دهید

شناسه خبر : 9779
تاریخ : 1402/5/3 14:09:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3pjMaQ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نمایندگان #آموزش و پرورش #علی موحدی #بازنشستگی

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • علی
    1 سال قبل

    باسلام. نمایندگان وظیفه غزل و نصب بعهده ندارند و طبقه قانون نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نباید در غزل و نصب ها مدیران دستگاههای اجرائی دخالت کنن

  • عادل بخشی
    1 سال قبل

    سلام، من مدیر کل های زیادی را دیدم ولی اقای موحدی آنچه که بوده ودستش برامده انجام داده واین بی انصافی هست که درباره اقای موحذی اینطور قضاوت کرد، شما فجایع وظلم های که اقای کرمی باعزل ونصب هایشان به فرهنگیان در شهرستان ها کرد را میدانید، که به لطف اقای موحدی دوباره ارامش برقرار شذ، پس بی انصافی نکنید.... موحدی تا پایان