گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار تنگستان از مدیریت امور آب و فاضلاب این شهرستان قدردانی کرد
فرماندار تنگستان باتاکید بر برخورد با انشعابات غیرمجاز در تنگستان افزود: با کسانیکه انشعاب آب غیرمجاز دارند باید برخورد و از فعالیت این انشعابات جلوگیری شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، احمد لطفی در نشست بررسی آبرسانی شهرستان اجرا طرح‌های توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی در شهرها و روستاهای تنگستان را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: در شش ماه گذشته طرح‌های نوسازی شبکه آبرسانی در نقاط مختلف تنگستان تسریع یافت و این مهم سبب جلوگیری از بروز مشکلات شد.

وی با بیان اینکه اکنون شبکه فرسوده در برخی نقاط شهری و روستایی تنگستان وجود دارد گفت: با تلاش مدیر آبفا و مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اقدامات مهم و موثر انجام شد تا در تابستان توزیع و تامین آب مدیریت شود.

فرماندار تنگستان باتاکید بر برخورد با انشعابات غیرمجاز در تنگستان افزود: با کسانیکه انشعاب آب غیرمجاز دارند باید برخورد و از فعالیت این انشعابات جلوگیری شود.

لطفی با تاکید بر توجه به توسعه شبکه آبرسانی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرا طرح ملی نهضت مسکن لازم است شبکه آبرسانی در اجرا این طرح‌ها تسریع شود تا وقفه‌ای در اجرا ساخت مسکن ایجاد نشود.

وی از اجرا طرح آبرسانی در روستای رستمی و سمل قدردانی کرد.

شناسه خبر : 2562
تاریخ : 1401/5/3 12:23:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/MzXGfw
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار تنگستان #شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر #احمد لطفی #آبفا #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.