گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مدیرانِ عاشقِ جلسه، جلسات خود را به بعد از ساعات کاری موکول کنند
یکی از خواسته های حداقلی مردم از مسئولین، حضور مستمر در محل فعالیت جهت بهبود روند فعالیتی ایشان می باشد.

بارها با این موضوع مواجهه بوده ایم که وقتی جهت پیگیری فعالتی به دستگاه اجرایی مراجعه می کنیم با این گفته برخورد میکنیم که: "مدیران در جلسه هستند، صبر کنید تا جلسه ایشان پایان یابد"، جلساتی که هیچگاه تمامی ندارند و گذر زمان هم پایانی برای آنها متصور نیست.

مگر می شود فردی بعنوان مدیر یک مجموعه کلیه مدیران و معاونین خود را در ساعات کاری، دور خود جمع کند و کلیه امور مردم را مختل نماید تا اقدام به برگزاری جلسه ای نماید برای بهبود فرآیند خدمت رسانی!!

بدین منظور به نیابت از مردمانی که با درهای بسته بواسطه جلسه مواجهه شده اند، از مدیرانِ عاشقِ جلسه درخواست می گردد، ضمن موکول نمودن بازدیدها و جلساتی که بیشتر جنبه تشریفاتی، مستند سازی و عکسهای یادگاری دارند، به بعد از ساعات کاری، موجبات حل مشکلات مردمان در سریعترین زمان ممکن را فراهم آورند، تجربه نشان داده است مدیران عمل گرا همواره کلیات جلسه محوری  را به وادی فراموشی می سپارند مگر اینکه کلیات وجودی ایشان به سمت و سوی دیگری گرایش پیدا کند.

شناسه خبر : 4618
تاریخ : 1401/9/27 08:59:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/m0dNXW
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مدیران #جلسه #مسئولین #ساعات کاری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.