گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مشارکت 6291 نفر در اعتکاف استان بوشهر
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت 6291 نفر در آئین اعتکاف امسال این استان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 17 بهمن 1401 در سومین روز از برگزاری سنت حسنه‌ی اعتکاف، ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان در اعتکاف و همچنین مسئولان ارشد استانی و آرزوی قبولی عبادات معتکفین از مشارکت 6291 نفر در اعتکاف امسال استان خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: ایام اعتکاف امسال که از شنبه 15 بهمن آغاز شد و امروز به پایان می‌رسد، به صورت مردمی و با حضور و مشارکت خیرین و نیکوکاران برگزار شده است.
حجت‌الاسلام قادری در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اعتکاف در 261 مسجد استان در مناطق روستایی و شهری و همچنین اعتکاف‌های موضوعی، دانش‌آموزی، دانشجویی و بانوان، تصریح کرد: اعتکاف امسال با مشارکت 156 معتکف در بخش دانشجویی، 2311 دانش‌آموز معتکف، برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع معتکفین امسال استان بوشهر، 2194 معتکف در بخش آقایان و 3931 نفر در بخش بانوان شرکت کرده‌اند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد در شهرها و روستاهای استان بوشهر هستیم که مردم استقبال خوبی از این برنامه داشته‌اند.

شناسه خبر : 5639
تاریخ : 1401/11/17 07:33:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fdeRaY
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #اعتکاف #مدیرکل تبلیغات اسلامی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.