گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با محوریت اعتکاف برگزار شد
به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (علیه‌السلام) و آغاز ایام‌البیض، نشست خبری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت امام علی (علیه‌السلام) و آغاز ایام‌البیض و سنت حسنه‌ی اعتکاف، در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل پرداخت.
دبیر ستاد اعتکاف استان ضمن تشریح برنامه‌ها و اقدامات تبلیغات اسلامی استان در زمینه برگزاری اعتکاف، رسالت رسانه‌ها را در انعکاس و انتشار فعالیت‌های حوزه دین مؤثر و ارزشنمد عنوان کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر سپس به برگزاری آیین اعتکاف در ۱۰ شهرستان استان خبر داد و افزود: پس از دو سال سخت که کرونا بر کشور تحمیل کرد، امسال آیین اعتکاف با شکوه و با حضور مردم باورمند هم‌استانی همزمان با ایام البیض (۱۳، ۱۴و ۱۵ رجب) در مساجد استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام قادری ادامه داد: در ۱۲۶ نقطه روستایی، ۶۹ نقطه شهری، ۱۷ نقطه دانش‌آموزی و ۲ نقطه دانشجویی این آیین برپا خواهد شد. 
وی افزود: همچنین ۱۰۲ نقطه نیز ویژه بانوان تعیین و امسال به حضور بانوان در آیین توجه ویژه شده‌است و در این راستا یک هیئت ۱۰ نفره از مبلغان وارد استان خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: ثبت نام برای حضور در آیین اعتکاف در مساجد استان انجام می‌شود متقاضیان ۱۲ تا ۶۵ ساله می‌توانند در اعتکاف امسال شرکت کنند.
در بخش دیگری از این مراسم، خبرنگاران شرکت‌کننده در نشست، به طرح سئوالات مورد نظر خود پرداختند که با پاسخ‌های حجت‌الاسلام قادری همراه شد.
در ابتدای این نشست کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، ضمن تقدیر از حضور اهالی رسانه استان در این نشست خبری آمادگی این مجموعه را در دریافت پیشنهادات و انتقادات اهالی رسانه اعلام کرد.
 مقصود غلامی تعامل دوسویه سازنده و مستمر با رسانه‌ها در راستای انتشار عملکرد، رسالت و سیاست‌های تبلیغات اسلامی استان را از مهمترین اهداف و برنامه‌های مجموعه تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.
گفتنی است، در خاتمه این مراسم با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران حاضر در نشست تجلیل به عمل آمد.

شناسه خبر : 5573
تاریخ : 1401/11/12 08:35:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Rsrq7b
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست خبری #اعتکاف #مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.