گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مشکلات سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بوشهر حل می‌شود
 استاندار بوشهر با بیان اینکه روند سرمایه‌گذاری در این استان در حال سرعت گرفتن است، گفت: مشکلات و موانع در راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی پس از دیگری حل می‌شود.

احمد محمدی زاده در آیین افتتاح و آغاز اجرای سه طرح در بندر ریگ شهرستان گناوه بیان کرد: هم اینک شیوه امور در صدور موافقت‌های اصولی، پروانه تاسیس، واگذاری زمین، اجرا و عملیات اجرایی و ساختمانی روند خوبی دارد و کار‌ها سرعت گرفته است.

وی با تشکر از عملکرد خوب سرمایه‌گذاران در استان گفت: از آن‌ها دعوت می‌شود اقدام‌های سرمایه گذاری بیشتری انجام دهند.

استاندار بوشهر با تبریک سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی (عج) و سال نو به مردم استان بوشهر، ابراز امیدواری کرد در سال آینده هر روز شاهد آغاز به‌کار طرح‌های جدیدی در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی، حمایت از فعالان اقتصادی در عرصه سرمایه‌گذاری را از اولویت‌های مهم استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ عنوان و تاکید کرد: توسعه طرح‌های صنعتی و اقتصادی در شهرک‌ها، نواحی و مناطق ویژه اقتصادی استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهم است.

در سفر محمدی‌زاده به بندر ریگ، ۲ طرح شامل پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ خیرساز، مجتمع تجاری مرکز خرید کالا با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح و فاز دوم توسعه کارخانه جوجه کشی کلنگ زنی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز آیین آغاز ساخت کارخانهب جوجه‌کشی از افزایش متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های گوناگون اقتصادی و تولیدی استان خبر داد و عنوان کرد: در این زمینه حمایت‌های ویژه از فعالان عرصه سرمایه‌گذاری از جمله صدور پروانه تاسیس و پرداخت تسهیلات بانکی می‌شود.

علی باستین بندر ریگ را یکی از بنادر مهم استان بوشهر با پیشینه درخشان در ادوار مختلف تاریخی دانست و تاکید کرد: توسعه زیر‌ساخت‌های بندر ریگ مورد توجه ویژه قرار دارد که شامل بندر و مناطق پیرامونی از جمله شهرک صنعتی و سایت پرورش آبزیان است.

وی ادامه داد: توسعه طرح‌های تجاری، خدماتی، گردشگری در بندر ریگ مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا در صدور مجوز و پرداخت تسهیلات اعتباری بانکی خدمات ویژه به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افتتاح مجتمع تجاری بندر ریگ را سبب توسعه اقتصادی این بندر دانست و بیان کرد: این مجتمع خدماتی نقش به‌سزایی در رونق گردشگری و تجارت بندر ریگ دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: در اجرای طرح اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای بندر ریگ زمین محل ساخت آن توسط خیران اهدا شده است.

محمد هادی رستمیان حفظ ایمنی، سلامت و آرامش مردم را از مهمترین وظایف مسئولان دانست و بیان کرد: پایگاه اورژانس جاده‌ای بندر ریگ با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده که نقش مهمی از ارتقا سلامتی مردم دارد.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به حضور مسافران در  نقاط مختلف استان بوشهر، زیرساخت‌های رفاهی و خدمات‌رسانی لازم تدوین و اجرا شده که بندر ریگ با توجه ویژگی‌های آن یکی از نقاط گردشگرپذیر است.

معاون استاندار بوشهر از اجرای طرح مطالعاتی توسعه بنادر دیلم، گناوه و ریگ خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این ۳ طرح بندری در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر قرار گرفته است که با تکمیل طرح مطالعاتی آن نیمه دوم سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

 

شناسه خبر : 1641
تاریخ : 1400/12/27 18:05:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/chqb4l
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احمد محمدی‌زاده #استاندار #سرمایه گذاری بخش خصوصی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.