گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ایجاد جوامع تاب آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییر اقلیم و سازگاری با آن‌ها
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ایجاد جوامع تاب آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییر اقلیم و سازگاری با آن‌ها امکان‌پذیر است.
دکتر قاسم برجوئی فرد در پیامی به مناسبت پنجم مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط، این روز را تبریک گفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این پیام با بیان اینکه شعار روز جهانی بهداشت محیط، ایجاد جوامع تاب آور از طریق کاهش خطر بلایا و تغییر اقلیم و سازگاری با آن‌ها است افزود: برای دستیابی به یک زندگی سالم باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کرد و رسالت مهندسین بهداشت محیط، تضمین بهداشت محیط اطراف ما است.

متن پیام دکتر قاسم برجوئی فرد به مناسبت پنجم مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط به شرح زیر است:

"به نام خدا

برای دستیابی به یک زندگی سالم باید در محیط پاکیزه و سالم زندگی کرد و رسالت مهندسین بهداشت محیط، تضمین بهداشت محیط اطراف ما است.

 پنجم مهر ماه روز جهانی بهداشت محیط همواره یادآور تلاش‌های شبانه‌روزی خدمتگزاران این عرصه در نظام سلامت است که با وجود سختی‌های فراوان برای حفظ سلامت در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

 این عزیزان با شناسایی و کنترل عوامل محیطی تأثیرگذار بر سلامت مسئولیت خطیری را با توجه به گسترش روزافزون و تنوع آلاینده‌های محیطی در اجرای رسالت خود بر عهده دارند.

 بر این باورم که دستیابی به شاخص‌های مناسب در ارتقاء بهداشت محیط بدون سخت گوشی و زحمات همیشگی همکاران ارجمندم در حوزه بهداشت محیط میسر نخواهد بود.

بر همین اساس این روز فرخنده را به همه همکاران سخت‌کوش در سطح ستاد و عرصه تبریک گفته و توفیق و سربلندی در خدمت به جامعه از خداوند منان برایشان خواهانم.

دکتر قاسم برجوئی فرد

معاون بهداشت و رئیس مرکز بهداشت استان بوشهر"

شناسه خبر : 17431
تاریخ : 1403/7/4 12:51:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XzcAnk
نویسنده خبر :
X

نگار رزم دیده

روزنامه نگار

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب ها #روز.بهداشت.محیط #معاون.بهداشت #دکتر.قاسم.برجوئی‌فرد

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.