گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
با حکم سیدستار هاشمی؛
معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (دوشنبه) در حکمی «محمد احمدی» را به سمت «معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم سیدستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران» منصوب می شوید.

وزیر ارتباطات در این حکم انتصاب آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و  با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.

محمد احمدی، دانش آموخته دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه تربیت مدرس است که پیش از این مسوولیت هایی چون معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، معاونت دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت آموزش و امور دانشجویی دانشکده پست و مخابرات را بر عهده داشته است.

احمدی برخاسته از بدنه شرکت ملی پست ایران با سابقه فعالیتِ بیش از دو دهه است که مراحل مختلف اجرایی و مدیریتی را از سطوح پایین طی کرده و به ریاست این شرکت رسیده است.

 
شناسه خبر : 17685
تاریخ : 1403/7/16 09:40:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XB1Fe7
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #حکم #سیدستار هاشمی #وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات #شرکت ملی پست ایران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.