گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
میرکاظمی و ساداتی نژاد از تیم دولت کنار رفتند
سخنگوی دولت ضمن اعلام اسامی تغییرات در کابینه دولت سیزدهم این اقدام را در راستای استفاده بهتر از ظرفیت مدیران عنوان کرد؛ بر این اساس رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهادکشاورزی با کابینه سیزدهم خداحافظی کردند و مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تغییر یافت.

سخنگوی دولت اعلام کرد: سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، مسئولانی هستند که از هیات دولت جدا شدند.

بنا بر اعلام بهادری جهرمی داوود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور جایگزین میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه شد. میرکاظمی همچنان به عنوان مشاور در کنار دولت خواهد بود. سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی به عنوان سرپرست جهادکشاورزی منصوب خواهند شد. محمد صادق خیاطیان هم به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.

بهادری جهرمی گفت: این تغییرات از رویه های ثابت دولت ها است.

شب گذشته بهادری جهرمی در حساب کاربری فضای مجازی خود نوشت: به‌منظور استفاده بهتر از ظرفیت مدیران، تحولات و جابه‌جایی‌های مدیریتی در دستور کار دولت است

شناسه خبر : 6930
تاریخ : 1402/1/22 11:49:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/IA5tYs
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #میرکاظمی #ساداتی نژاد #برنامه و بودجه #تغییرات کابینه #دولت سیزدهم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.