گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نصب بارکد دوبعدی ( QR-Code ) در واحدهای صنفی استان بوشهر الزامی است
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر از الزامی بودن نصب بارکد دوبعدی ( QR-Code )در واحد های صنفی سراسر استان خبر داد .

🔹 به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ مهدی صفوی افزود: بر همین اساس تمامی اتحادیه های صنفی با هماهنگی اتاق اصناف درسراسر استان موظف اند با توجه به اطلاع رسانی های قبلی مبنی بر الزام این موضوع ،  نسبت به دریافت و نصب بارکد دوبعدی ( QR-Code ) در واحدهای صنفی تحت پوشش خود اقدام نمایند.

🔹 صفوی با اشاره به اطلاع رسانی های قبلی یادآوری کرد: واحدهای صنفی ملزم به دریافت بارکد دو بعدی مشخصات صنفی خود از اتحادیه مربوطه و سپس نصب آن در محل قابل رویت برای مشتریان می باشند.

🔹 وی با اشاره به ضرورت دریافت بارکد دو بعدی از اتحادیه برای واحدهای صنفی عنوان کرد : دریافت این بارکدهای دو بعدی به واحدهای صنفی کمک می‌کند تا به تمام سامانه‌های دولت که در ارتباط با خدمات صنفی است متصل شده و از مزایای نظام صنفی از جمله دریافت تسهیلات بانکی، حمایتهای تامین اجتماعی، معافیت‌های مالی و غیره بهره‌مند شوند.

🔹 مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان تاکید کرد:  واحدهای صنفی در صورت عدم توجه و اقدام لازم ، از طریق بازرسی و اماکن نیروی انتظامی برخورد قانونی می‌شود.

شناسه خبر : 6891
تاریخ : 1402/1/21 05:05:54
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RnACNk
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نصب #واحدهای صنفی #مدیر کل صنعت،معدن و تجارت #بارکد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.