آخرین اخبار
بررسی جایگاه های نصب بنرهای تبلیغاتی شهرداری بوشهر از سه منظر/ می شود داوطلبین نمایندگی را بهتر شناخت.
با شروع فرآیند تبلیغات کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شهرداری بوشهر در اقدامی شایسته، تعیین جایگاه های نصب بنر تبلیغاتی کاندیدا را در دستور کار قرار داد؛ در اینجا تصمیم داریم این فرآیند را از سه منظر مورد واکاوی قرار دهیم

بعد اول؛ تحسین برانگیز بودن این اقدام ارزنده شهرداری بوشهر می باشد که بایستی بصورت ویژه مورد قدردانی واقع گردد.

بعد دومی که در اینجا می توان به آن اشاره نمود و از روی جایگاه های نصب بنرهای تبلیغاتی می توان بدان دست پیدا کرد، این است که اکثریت قریب به اتفاق داوطلبین نمایندگی مجلس حتی در حد چاپ یک بنر یا پوستر هم برنامه ای نداشتن و صرفا به یک نام نویسی در زمینه ورود به عرصه انتخابات اکتفا نموده اند. این را در استقبال حداقلی از مناظره های انتخاباتی نیز می توانیم مشاهده کنیم. 

بعد سوم، آخرین و مهم ترین منظری که می توان از این محل های تعبیه شده برداشت نماییم میزان حرص و طمع کاندیدا یا غیراصلح بودن ایشان است، با نگاه حداقلی به محل نصب بنرهای تبلیغاتی این نکته مدنظر قرار می گیرد که آن مکان ویژه تبلیغات تمامی کاندیداها می باشد، برخی از داوطلبین نمایندگی مجلس بابهره مندی از میزان حرص و طمع زیاد قسمت اعظم این محل را با نصب پوسترهای تکراری از خود اشغال نموده اند. 
لذا با اندک تدبری در این مهم می شود صالح یا ناصالح بودن ایشان را مبنای ارزشیابی قرار داد چرا که اگر فردی در این جایگاه تعیین شده به حق و حقوق خود قانع نباشد و دست درازی به حقوق رقبای خود قرار بدهد نمی تواند مورد حمایت مردم قرار گیرد. 
براین اساس و با عنایت به مواردی که به اشارت رفت خواستیم نکاتی کوتاه اما مهم را جهت انتخابی ارزشمند در اختیار شما مخاطببن گرانقدر قرار دهیم.

 
 
شناسه خبر : 14192
تاریخ : 1402/12/7 11:19:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ggoUR6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نصب #بنر #تبلیغات

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.