گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نیروهای کارآمد در بخش‌های رسانه‌ای ادارات دولتی بکارگیری شوند
به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی ها چشم و چراغ دستگاه های اجرایی هستند که با علم و هنر اجتماعی خود درون و برون سازمان را به هم پیوند می زنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه روابط عومی ها حافظ منافع دستگاه های اجرایی و از سوی دیگر حافظ منافع ارباب رجوع هستند، افزود: هر دستگاهی که به روابط عمومی خود توجه داشته باشد، آن سازمان در انجام اهداف و وظایف خود موفق خواهد بود.

وی بیان کرد: بخشی از موفقیت مدیران در گرو فعالیت های روابط عمومی سازمان است تا مردم با خدمات نظام و انقلاب آشنا شوند و بدانند چه خدماتی از سوی دستگاه مربوطه ارائه می شود.

پورات تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی در استان باید منطقی، دور از هیجان سیاسی و صادقانه، انعکاس دهنده نظرات مردم به مسئولان باشند و در عین حال نسبت به مطالبات مردم روشنگری کنند. وی گفت: روابط عمومی ها در حوزه درون سازمانی نیز باید زمینه را برای رفع نقص ها آماده کنند و در کنار این موارد باید رویکردهای آینده را به خوبی برای مردم و کارگزاران نظام در سطح استان و شهرستان تبیین کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خطاب به مدیران دستگاه ها تاکید کرد: روابط عمومی ها دستگاه های اجرایی استان باید به لحاظ نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز در حد قابل قبولی باشند تا بتوانند مسئولیت های خود را بدرستی انجام دهند که در همین راستا نشستی با حضور مدیران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی جهت هماهنگی های بیشتر برگزار خواهیم کرد.

شناسه خبر : 4548
تاریخ : 1401/9/23 13:28:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pBwHFY
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #اکبر پورات #معاون سیاسی #دستگاه های اجرایی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.