گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پایش های هوایی مستمر و رصد دائمی شناورهای تفریحی درسواحل استان بوشهر
رئیس اداره ایمنی و حفاطت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پایش های هوایی مستمر، چند فعالیت غیرایمن قایق های تفریحی در محدوده های غیر مجاز رویت و اقدام قانونی در این خصوص در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حجت خسروی در تشریح این خبر اظهار کرد: باتوجه به مشخص شدن حریم فعالیت قایق ها و اعلام به مبادی ذیربط، متاسفانه کماکان فعالیت اینگونه قایق ها در محدوده های غیر مجاز رویت می‌شود‌. 

وی بیان کرد: با هدف برخورد قاطع با متخلفان، با استفاده از ظرفیت پایش هوایی جایروپلن مستندات کاملی تهیه و در اختیار دستگاه های نظارتی قرارداده شده است.  

خسروی ادامه داد: در این زمینه مقرر شده در راستای تامین ایمنی کامل گشت های دریایی، با قید اولویت از فعالیت قایق‌های متخلف جلوگیری شود. 

وی گفت: همزمان با ایام نوروزی ۶ شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی با هدف امدادرسانی به موقع در آماده باش کامل قرار دارند.

شناسه خبر : 6411
تاریخ : 1402/1/3 18:30:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EfHsEE
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پایش #حفاظت #رصد #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.