گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در استان بوشهر
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در استان پرداخت شد.‌

شاپور رضایی اظهار داشت: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۴ طرح تسهیلاتی در زیر بخش‌های مختلف صنایع تبدیلی و غذایی، شیلات و آبزیان، تولیدات گیاهی، گلخانه و تولیدات دامی استان با مبلغ کل هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال تاکنون موفق به دریافت تسهیلات بانکی شده اند.

وی بیان کرد: با توجه به سهمیه اعتباری تخصیص یافته، استان بوشهر در پرداخت تسهیلات  به بخش کشاورزی دارای مقام سوم کشور در جذب به موقع این تسهیلات است.

رضایی افزود: متقاضیان این تسهیلات در زیر بخش‌های مختلف کشاورزی، با ثبت نام و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری وزارت جهاد کشاورزی سیتا درخواست خود را ثبت می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بررسی درخواست‌های متقاضیان در کارگروه اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری سازمان، طرح‌ها پذیرفته شده و با تأیید کارگروه استانی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

شناسه خبر : 3373
تاریخ : 1401/6/24 06:03:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/F8PcTy
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #تسهیلات بخش کشاورزی #شاپور رضایی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.