گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام تسلیت علی غفاری (نائب رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر) در پی درگذشت
پرهام هوشمند (هنرمند و عکاس برجسته بوشهری)
علی غفاری، نائب رئیس انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران استان بوشهر، با تأثر فراوان خبر درگذشت ناگهانی پرهام هوشمند، هنرمند و عکاس برجسته استان بوشهر را تسلیت گفتند

وی اعلام نمود:  این هنرمند ارزشمند که به عنوان یکی از اسطوره‌های عکاسی و مستندسازی در استان شناخته می‌شد، با آثار ماندگار خود، جایگاه ویژه‌ای در دل دوستداران هنر و فرهنگ ایران زمین داشت.

ایشان ادامه داد: پرهام هوشمند، با دوربین خود، لحظات ناب و زیبایی از زندگی مردم بوشهر و طبیعت این استان را ثبت کرده بود و آثارش همواره الهام‌بخش هنرمندان جوان بود. فقدان این هنرمند خلاق، ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه هنری استان بوشهر محسوب می‌شود.

غفاری در پیام تسلیتی، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم هوشمند، برای روح بلند این هنرمند فقید، آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت نمود.

 خبر درگذشت پرهام هوشمند، موجی از غم و اندوه را در میان هنرمندان و دوستداران هنر استان بوشهر ایجاد کرده است. بسیاری از هنرمندان و فعالان فرهنگی با انتشار پیام‌های تسلیت در شبکه‌های اجتماعی، به این ضایعه بزرگ واکنش نشان داده‌اند.

 آثار پرهام هوشمند، نمادی از زیبایی‌ها و اصالت‌های استان بوشهر بود و او با هنر خود، به معرفی این استان به جهانیان کمک شایانی کرد. فقدان این هنرمند، خلا بزرگی را در عرصه هنر و فرهنگ استان ایجاد کرده است.
 

شناسه خبر : 16567
تاریخ : 1403/6/5 19:46:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4vYG5M
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #علی غفاری #پرهام هوشمند #هنرمند #عکاس برجسته

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.