گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
پیام مدیر عامل شرکت فراسکو عسلویه بمناسبت سالگرد ارتحال  ملکوتی امام خمینی " ره "
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی شرکت فراسکو عسلویه پیام تسلیت مهندس نصیری مدیر عامل این شرکت به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره) به شرح ذیل است:

▪️چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است. بزرگ مردی که پدر همه مسلمانان، آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با "ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

▪️همچنین قیام خونین و تاریخ ساز مردم در 15 خرداد سال 1342، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)،عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند.

▪️اینجانب فرارسیدن سالگرد رحلت ملکوتی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را به حضور تمامی انسان های آزاده تسلیت عرض نموده، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره قیام خونین ۱۵ خرداد، از درگاه خداوند منان، برای آن حماسه سازان آسمانی، قرب الهی و حشر با اولیای او و برای ملت شریف ایران، مزید توفیقات در پاسداشت این امانت بزرگ را خواستارم.

مهدی نصیری

مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فراسکو عسلویه

شناسه خبر : 8496
تاریخ : 1402/3/14 05:44:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/UnofxX
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #امام خمینی #ارتحال #چهارده خرداد #رهبر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.