آخرین اخبار
17 هزار و ۷۴۳ خدمت در ایام نوروز در بیمارستان زینبیه (س) خورموج ارائه شد
رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج گفت: ۱۷ هزار و ۷۴۳ خدمت در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ برای مراجعه کنندگان به بیمارستان زینبیه (س) خورموج انجام گرفته است.

دکتر علی بهنام مجرد بیان داشت: مراجعه کنندگان به این مرکز، ۸ هزار و ۳۸۶ خدمت سرپایی و ۹ هزار و ۳۵۷ خدمت بستری به‌صورت شبانه‌روزی بهره‌مند شده‌اند.

رئیس بیمارستان زینبیه (س) خورموج افزود: ۳ هزار و ۹۲۷ نفر در بخش اتفاقات و ۳۷۹ نفر نیز در کلینیک تخصصی بیمارستان ویزیت شدند که قابل‌ذکر است کلینیک تخصصی بیمارستان در تمامی روزهای تعطیل نوروز فعال و پزشکان متخصص به بیماران ارائه خدمت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ مراجعین از خدمات آزمایشگاه، رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی، نوار قلب، ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، خدمات کوچک اورژانس شامل (کشیدن بخیه، پانسمان) و اعمال جراحی سرپایی و سایر خدمات در بیمارستان زینبیه (س) خورموج بهره‌مند شده‌اند.

دکتر بهنام مجرد افزود: با توجه به فشار کاری بالا و ازدیاد مراجعین به بیمارستان، تلاش‌های ایثارگرانه کادر درمان مانند همیشه به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر در امر خدمت‌رسانی به مردم موجب گردید تا لبخند رضایت را بر لبان بیماران بنشاند تا شاید لحظه‌ای التیام‌بخش دردهای آن‌ها باشند. ما قدردان تمامی زحمات همکاران عزیز خود بوده و هستیم و از خداوند منان توفیق روزافزون را برایشان آرزومندیم.

شناسه خبر : 14821
تاریخ : 1403/1/21 15:15:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hazOxZ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بیمارستان زینبیه #تعطیلات نوروز #خورموج #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.