گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
آزادسازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال از اراضی کشاورزی در دشتستان
فرمانده انتظامی استان، از رفع تصرف اراضی و آزاد سازی ۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش ۱۸۰۰ میلیارد ریال در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر،   سردارحیدر سوسنی بیان کرد: بنا به درخواست کتبی اداره جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان مبنی بر ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی در محدوده شهری و نزدیک به جاده  کمربندی برازجان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: کارشناسان انتظامی آن فرماندهی پس از بررسی و حضور میدانی در محل در اجرای دستور مقام قضایی و حضور نمایندگان مقام قضایی و همراهی نماینده سازمان شاکی جهادکشاورزی نسبت به رفع تصرف و آزاد سازی مقدار ۲۵ هزار متر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده شهری وجاده کمربندی شهربرازجان اقدام نمودند. 

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه ارزش اراضی آزاد شده توسط کارشناسان ۱۸۰۰ میلیارد ریال براورد شده است، گفک: پلیس با تمام توان ودر راستای وظایف محوله با افراد سود جو  و زمین خوارانی که به اراضی کشاورزی و ملی قصد تعرض ویا تملک دارنددر چهاچوب قانون و مقررات بعنوان ضابط قوه قضاییه برخورد بدون اغماض خواهد نمود.

شناسه خبر : 13593
تاریخ : 1402/11/7 07:27:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4Q3Of3
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #فرمانده انتظامی استان #آزادسازی #رفع تصرف اراضی #کشاورزی #شهرستان دشتستان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.