آخرین اخبار
آسوده بخواب سردارِ وطن
انسانهای با درجه معرفت بالا، از راز و رمز مخصوص به خود برخودار هستند و شناخت بهتر مستلزم نزدیک شدن به ایشان و زندگی کردن با آنان است و هر کاوشگری یارای این همنشینی را ندارد مگر آنکه زمزمه عشق به دانشتن در گوشش طنین اندازد.

به نام مقام متعال

ما بصورت ذاتی از زمانی که پای بر جهان هستی نهاده ایم، به دنبال پاسخ پرسش هایی هستیم که در اندیشه مان مطرح می شود و در پی یافتن این پاسخ ها به کنکاش بی امان خویش ادامه می دهیم و این برتری ما نسبت به سایر موجودات است. اما این روزها اکثر رسانه های ملی و بین المللی به دنبال کند و کاو در علل محبوبیت والای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، در پاسخ این موضوع همین بس که انسانهای با درجه معرفت بالا، از راز و رمز مخصوص به خود برخودار هستند و شناخت بهتر مستلزم نزدیک شدن به ایشان و زندگی کردن با آنان است و هر کاوشگری یارای این همنشینی را ندارد مگر آنکه زمزمه عشق به دانشتن در گوشش طنین اندازد. اما اکثر مردمان خصوصیاتی چون مردم داری، وفاداری، اقتدار، عزت و سربلندی ایشان را زمزمه می کنند و پشت میز نشین نبودن و در راس امور بودنشان، عاری از هر گونه رنگ و ریا را در قیاس با سایر مسئولین قرار می دهند. آری به همین راحتی می توان محبوب بود و ماندگار شد. ما (گروه جوانان مفید باشیم نه مهم) نیز در جوار این شهید گرانقدر، امید آن داریم  تا با همت جانانه خود و بدون هراس از مشکلات و کارشکنی ها، رسالت خود را به نحو احسنت پیش ببریم.

 

مهران سلطانی نژاد

مدیر مسئول

شناسه خبر : 127
تاریخ : 1399/8/23 15:50:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/J17fyu
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.