آخرین اخبار
آغاز فرآیند ورود ۶ سیستم VAR به ایران
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اقدامات جدیدتری در این زمینه صورت گرفته و فرآیند ورود۶ عدد از این سیستم‌ها از خارج از کشور آغاز شده است

آغاز فرآیند ورود ۶ سیستم VAR به ایران

 

  در راستای تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی، فرآیند ورود ۶ سیستم VAR به کشورمان آغاز شده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که اقدامات جدیدتری در این زمینه صورت گرفته و فرآیند ورود۶ عدد از این سیستم‌ها از خارج از کشور آغاز شده است. ۶ شهر و ورزشگاه برای چنین کاری در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به تهران، کرمان و اصفهان اشاره کرد.

 

 یکی دیگر از نکاتی که درباره شرکت EVS وجود دارد مربوط به تحریم‌ها است. این موضوع مطرح شده که به واسطه تحریم‌های ظالمانه این شرکت نمی‌تواند با ایران همکاری کند و در صورتی که چنین کاری را انجام دهد، فعالیت‌های دیگرش با چالش مواجه خواهد شد. 

 

طبق اطلاعات به دست آمده برای این موضوع تدابیری اندیشیده شده تا تحریم‌ها گریبانگیر این شرکت نشود و البته ایران هم بتواند کارهای ورود و تجهیز VAR را پیش ببرد.

 

 

 

شناسه خبر : 5392
تاریخ : 1401/11/2 12:28:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ozr7CR
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #فوتبال ایران #VAR #ورود سامانه ویدئو چک #استادیوم آزادی #استادیوم نقش جهان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.