آخرین اخبار
آماده‌باشِ ارتش رژیم صهیونیستی
ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز رزمایش نظامی مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، نیروهای خود را به حالت آماده‌باش درآورده است.

آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی پس از آن اتفاق افتاد که گروه‌های مقاومت امروز سه شنبه رزمایش نظامی مشترک خود در نوار غزه را کلید زدند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی با آماده باش در اراضی اشغالی به دنبال آن است تا بداند در جریان رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. در واقع، صهیونیست‌ها به دنبال جمع آوری اطلاعات رزمایش نظامی هستند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد: مانور مشترک «تکیه‌گاه محکم» با مشارکت مبارزان شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت تحت فرماندهی اتاق عملیات مشترک مقاومت را اعلام می‌کنیم. در این مانور سناریوهای مختلفی در شمال تا جنوب نوار غزه به اجرا گذاشته خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: ما در این مانور مشترک تهدیدات احتمالی از جانب دشمن را شبیه‌سازی خواهیم کرد و هدف از برگزاری مانور، بالا بردن سطح آمادگی و کارایی مبارزان مقاومت برای جنگ در شرایط و زمان‌های مختلف خواهد بود. این مانور دفاعی بیانگر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت در تمامی شرایط است و فرماندهان مقاومت آماده ورود به هر نبردی برای دفاع از ملت و سرزمین فلسطین هستند.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت همچنین عنوان کرده است: اجازه نخواهیم داد دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تجاوز بزند، سلاح ما همیشه آماده است و مقاومت تصمیمی واحد و یکپارچه برای ورود به هرگونه نبرد تحمیلی با دشمن در هر زمان و مکانی اتخاذ کرده است.

شناسه خبر : 203
تاریخ : 1399/10/9 13:53:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5CDeZ4
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.