گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود گفت: امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان فراهم می‌شود.

به گزارش نشریه دریاکنار  ونقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در نشست با جوانان انقلابی، نخبگان و فعالین سازمان‌های مردم نهاد و مطالبه‌گر اجتماعی در استان بوشهر با اشاره به اینکه برای رشد و توسعه استان از نظر همه دلسوزان، صاحبنظران و نخبگان استان بهره‌گیری خواهیم کرد، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار محترم خروج استان از بن‌بست را از یکی از مهمترین برنامه‌های است و توسعه راه‌های ارتباطی، شکل‌گیری حمل و نقل ریلی و توسعه حمل و نقل هوایی در همین راستا با جدیت پیگیری می‌شود.

وی  افزود: مشکلات بسیار است و کسی که مسئولیتی عهده‌دار می‌شود باید به صورت جهادی عمل کند و عهده‌دار شدن مدیریت در استان را به منزله اردوی جهادی است.

وی با اشاره به اینکه اتاق فکر جوانان با حضور نماینده تمامی اقشار جوان تشکیل می‌شود و همچنین فراهم آمدن امکان ارتباط نزدیک و چهره به چهره جوانان با شخص اول اجرایی استان تصریح کرد:  رویکرد استاندار توجه ویژه به جوانان استان است و این قشر می‌توانند در این جلسات طرح‌ها و پیشنهادات خود در حوزه‌های مختلف ارائه دهند.

پورات با تاکید بر اینکه از نسل جوان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم، گفت: مطالب مطرح شده از سوی شما در این نشست به صورت کاملا واقع بینانه و براساس حقایق موجود در کف جامعه بیان شده است و از تمام نظرات ایده‌های مطرح شده بهره‌‌برداری خواهیم کرد، چرا که به‌دنبال ایجاد تحول در استان با همراهی جوانان انقلابی و نخبه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با توجه دیدگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نیز تأکید رئیس جمهوری و استاندار مبنی بر استفاده از جوانان، این موضوع را وظیفه خود می‌دانم. اذعان کرد: در مناصب مختلف مدیریتی در استان بوشهر از جوانان بهره گرفته و در ادامه نیز استفاده خواهیم کرد و در اجرای فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب، باید تلاش شود تا دستاوردهای کارآمدی نظام را به منصه ظهور برسانیم و در این راستا مدیران سست و ناکارآمد قابلیت همراهی ندارند.

پورات اظهار کرد: از جوانان انقلابی مستعد و با سواد، با جان و دل استفاده می‌کنم.

در این نشست تعدادی از جوانان انقلابی و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و فعالین اجتماعی و سازمان‌های مردم‌ نهاد به مدت چهار ساعت به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر پرداختند.

شناسه خبر : 3838
تاریخ : 1401/8/3 14:40:45
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/lRC5lh
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی #اکبر پورات #مطالبه‌گر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.