گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢اجرای طرح پشتیبانی واحد‌های تولیدی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: امسال ۶۵۰ میلیارد تومان برای حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعتی به استان بوشهر اختصاص یافته است.

سید حسین حسینی گفت: برای عملیاتی شدن شعار امسال برنامه‌هایی در قالب محور‌های مختلف طراحی و تدوین شده است.

وی، با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شده است گفت: در سال جهش تولید حمایت‌های مختلف از طرحهای صنعتی، تولیدی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در استان شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فعال شدن واحد‌های راکد صنعتی را یکی از طرح‌های سال جهش تولید دانست و افزود: واحد‌هایی که در بخش‌های اعتباری، مالی، حقوقى مالیاتی، تأمین اجتماعی، و منابع بانکی و تسهیلاتی دچار مشکل بودن و سبب تعطیل شدن کارخانه و واحد‌های صنعتی شده بود با حمایت‌های ویژه وارد چرخه تولید شدند.

حسینی از شناسایی ۳۱ واحد صنعتی راکد در استان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۳۱ واحد راکد صنعتی استان بوشهر با حمایت ویژه و بر براساس تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

وی، از افتتاح طرح‌های تولیدی و صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد خبر داد و گفت: در سال گذشته میزان جواز صادر شده برای بهره‌برداری واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان در مقایسه با سال ما قبل آن افزایش یافت و استان بوشهر در بخش سرانه اشتغال در واحد صنعتی در کشور رتبه برتر کسب کرد.

حسینی توسعه صادرات غیرنفتی را از برنامه‌های امسال دانست و افزود: صادرات به ۱۳ کشور همسایه و کشور‌های هند و چین مورد توجه قرار گرفت و سال قبل ۷ میلیارد دلار کالای غیرنفتی به استثنای میعانات گازی از این استان صادر شد.

شناسه خبر : 513
تاریخ : 1400/2/26 06:29:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FqdB2o
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.