آخرین اخبار
احترامِ پیش ثبت نام کنندگانِ انتخاب در استان بوشهر واجب! اما کدومشون واسه بوشهریان قد یه نخود خدمتِ صادقانه رو کردند تا مردم واسش یه خروار رای رو کنند؟
خدمتِ صادقانه یکی از اصول معرفتی می باشد که انسانهای اندکی با ماهیت آن آشنا می باشد

اما خدمتِ حرفی از جمله معضلاتی می باشد که گریبان اکثریت قریب اتفاق مدیران، مسئولین و پیش ثبت نام کنندگان انتخابات را جهت دریافت آراء مردمان گرفته است.

نکته ای که اکثریت قریب اتفاق بوشهریان با آن آشنا می باشند، تدبر در گذشته افرادی که احساس وظیفه نموده و خود را محق نام نویسی در انتخابات و رسیدن به کرسی مجلس می دانند.

به واقع فردی که حرف از خدمت و نوکری مردم به میان می آورد نباید صرفا در زمان نام نویسی وی جهت انتخابات مجلس و دریافت رای باشد، بلکه باید حداقل خدمتی به مردمان شهر و استان خود نموده باشد.

اینکه که یک فرد سالهای سال، ناشناس و در راستای تامین منافع شخصی گام برمی داشته است و حالا که نزدیک انتخابات شده است سخن از خدمت صادقانه به میان می آورد، غیر قابل اعتماد و احترام می باشد.

به عبارت ساده تر "احترامِ پیش ثبت نام کنندگانِ انتخاب در استان بوشهر واجب! اما کدومشون واسه بوشهریان قد یه نخود خدمتِ صادقانه رو کردند تا مردم واسش یه خروار رای رو کنند؟"

شناسه خبر : 11630
تاریخ : 1402/7/18 20:26:33
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZfcxgU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مجلس #انتخابات #خدمت صادقانه #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • همدانی
    6 ماه قبل

    سلام علیکم. به قول برخی اهل رسانه ما مردم در گذر زمان، هرچند اندک، برخی مسائل را فراموش می کنیم، یا به عبارتی حافظه خوبی برای مرور گذشته نداریم، و اتفاقا اکثریت خواص سیاسی از این مسئله آگاهی دارند. به خاطر همین است که در آستانه انتخابات لباس خدمت به تن می کنند و بعد از انتخابات، لباس قدرت.... حال شما نزدیک انتخابات یک بلندگو بردارید و فریاد بزنید که این شخص در دوره گذشته کاری نکرده... توجهی از عموم دیده نمی شود غیر از اندکی که خدا آنها را صرفا برای خون و دل خوردن آفریده.!!! اما یک موضوع هست که خواص بی خاصیت از آن غافلند و آن آه مظلوم و عدالت پروردگار است، که هر چه باشند و که بودند از تنبیه الهی گریزی ندارند.