آخرین اخبار
احداث پل‌های عابر پیاده از جمله تقاضاهای شهروندان در کرج است
کرج- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج از احداث ۳۹ پل عابر پیاده در سطح شهر کرج در سال آینده خبر داد و گفت: این از جمله تقاضاهای شهروندان است.

به گزارش نشریه دریا کنار

علیرضا رحیمی محمودآبادی  اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی و درخواست‌های مکرر شهروندان در سطح شهر احداث پل عابر پیاده است که به دغدغه عابرین پیاده تبدیل شده و نزدیک به یک دهه است هیچ عرشه پل عابر پیاده در سطح شهر کرج نصب نشده است.

وی ضمن بیان اینکه جهت رفع دغدغه شهروندان محترم در این موضوع، در بودجه ۱۴۰۲ پارلمان مدیریت شهری دیده شد، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ در تلاش هستیم حداقل ۱۰ پل عابر پیاده توسط مدیریت شهری کرج تهیه و نصب و تعداد ۲۹ پل عابر پیاده اعم از مکانیزه و ساده با جانمایی صورت گرفته، از طریق سرمایه گذار صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج رفع نیازهای شهروندان را در اولویت شورا و شهرداری برشمرد و افزود: با نصب پل‌های عابر پیاده، نیاز این شهر برای ترددغیر همسطح عابرین پیاده در نقاط حادثه خیز تا حدّی برطرف گردد.

وی یادآور شد: پل‌های عابر پیاده در راستای تسهیل در عبور و مرور ایمن عابرین پیاده و تأمین امنیت جانی شهروندان در نقاط پرحادثه جانمایی می‌شوند.

شناسه خبر : 5768
تاریخ : 1401/11/25 11:30:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/rFp6RP
نویسنده خبر :
X

🔶 شبنم میرزایی وند

🔹 مترجم | نویسنده | خبرنگار
🔹 دکتری تخصصی روانشناسی
 
🔹 مدرس دانشگاه
🔹 عضو انجمن روانشناسی آمریکا
🔹 عضو انجمن هیپنوتراپی آمریکا
🔹 عضو رسمی باشگاه پژوهشگران جوان
 
🔹 مدیر مسئول نشریه ژاله هنر
🔹 مدیر دفتر نمایندگی نشریه دریاکنار و نگین جم در استان البرز
🔹رئیس انجمن ادبی شبنم صبح
 
🔹 مدیر مسئول موسسه دیبای هنر

 

برچسب ها #پل عابر پیاده #کرج #حمل و نقل #شورای شهر #شهروندان #نشریه دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.