آخرین اخبار
نصب پل عابر پیاده در راستای آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای)
پل عابر پیاده در راستای دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر نصب و در شرف بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر؛ پل عابر پیاده در راستای دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر_آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای) در روز جمعه مورخ ١٩ خردادماه ١۴۰٢ نصب و در شرف بهره برداری قرار گرفت.
دکتر احسان بهمیاری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: پل عابر پیاده در راستای دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر_آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای) با پیگیری و رایزنی های متعدد و همکاری استانداری، فرمانداری شهرستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نصب شد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
بهمیاری افزود: پل عابر پیاده در راستای دانشگاه فنی و حرفه ای واحد بوشهر_آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر(امام خامنه ای) جهت ایجاد ایمنی، روان‌سازی و کاهش مخاطرات جانی داشجویان، استادان، کارکنان و مراجعین به آموزشکده در مقابل حوادث ترافیکی نصب شده است.
بهمیاری اضافه کرد: عرشه پل عابر پیاده آموزشکده فنی و حرفه ای پسران بوشهر دارای دو رمپ استاندارد با ظرفیت سواره رو(موتورسیکلت) و پیاده روست و طول آن به ۴٧ متر می باشد.

شناسه خبر : 8683
تاریخ : 1402/3/19 10:27:48
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FpjMlM
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دانشگاه فنی و حرفه ای #پل عابر پیاده #دکتر احسان بهمیاری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.