گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
احیاء بافت تاریخی بوشهر با کاربری فرهنگی تفریحی توریستی
رییس شورای شهر بوشهر گفت: احیاء بافت تاریخی بوشهر با کاربری فرهنگی تفریحی توریستی باید در دستور کار قرار گیرد.

جعفر پورکبگانی در نشست با اعضا صندوق احیا بافت های تاریخی و صنایع دستی ایران گفت: بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر با ۳۸هکتار با ویژگی خاص و بی نظیر معماری به عنوان هویت تاریخی این شهر شناخته می شود.

وی در ادامه افزود در راستای احیاء بافت تاریخی ، شهرداری اعتبارات خاصی جهت این بافت اختصاص داده و اقداماتی در زمینه کف سازی و مبلمان صورت گرفته و دستگاههای خدمات رسان نیز اقداماتی برای ایجاد زیرساختها در بافت فرهنگی تاریخی انجام داده اند که نیاز است ایجاد زیر ساختها به صورت کامل تکمیل شود .

رییس شورا خاطرنشان کرد شورا و شهرداری قطعا مشوق های جهت احیا، و زنده سازی این بافت ارزشمند اعمال خواهد کرد و ساختمانهای ارزشمند این بافت باید با کاربری های فرهنگی ، تفریحی و گردشگری دیده شود و قطعا مدیریت ارشد استان و شورا و شهرداری از این امر حمایت می کند.

پورکبگانی در پایان گفت : آماده برگزاری یک نشست با جناب ضرغامی وزیر محترم میراث و گردشگری پیرامون بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر و توسعه و حمایت از ایجاد زیر ساختهای گردشگری در بوشهر هستیم .

شناسه خبر : 1449
تاریخ : 1400/11/17 15:18:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/mxxfWK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جعفر پورکبگانی #شورای شهر #احیای بافت تاریخی #توریستی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.